Dzień Ojca już 23 czerwca! Z tej okazji do 26.06 czeka na Ciebie 10% rabatu na cały asortyment!

Rabat udzielany jest w koszyku!

Co jeść, by poprawić pracę jelit i żołądka?

Co jeść, by poprawić pracę jelit i żołądka?

Dieta dla szczęśliwego brzucha

W artykule przeczytasz o:

  1. Siemię lniane
  2. Nasiona chia
  3. Suszone śliwki

Ból brzucha, niestrawność, wzdęcia - problemy żołądkowe to dyskomfort, którego chcielibyśmy pozbyć się jak najszybciej i doświadczać jak najrzadziej. Warto więc zapoznać się z naturalnymi produktami, które - uwzględnione w codziennej diecie - ochronią Twój żołądek, wspomogą pracę jelit i pozwolą Ci czuć się lekko przez cały dzień. Po które z nich już sięgasz, a o których dowiesz się po raz pierwszy? Sprawdźmy!

Siemię lniane - żelowy kompres dla układu trawiennego

Bogate w składniki odżywcze superfoods, jakim jest siemię lniane, wykorzystuje się do zwalczania bólu brzucha, nadkwasoty, problemów z żołądkiem i zaparć już od wieków. To również nieoceniony przyjaciel smukłej sylwetki, bo sprzyja odchudzaniu, eliminacji toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii, jakie mogą gromadzić się i zalegać w jelitach, wywołując nieprzyjemne uczucie ciężkości.

CO W SOBIE MA?

  • Mnóstwo błonnika pokarmowego
  • Kwasy tłuszczowe omega-3
  • Lignany – antyoksydanty
  • Witaminy z grupy A, B, C, D, E i K
  • Fosfor, cynk, potas, magnez, selen i żelazo

Zdrowe naturalne Siemię lniane

siemię lniane

Siemię lniane można spożywać na różne sposoby. Jeśli chcesz ukoić żołądek, najlepiej wsypać do kubka 1 łyżkę nasion i zalać je do pełna wrzącą wodą - wszystko dokładnie wymieszaj i tak przygotowany napój odstaw na około 15 minut. Całość stanie się gęsta i nabierze “żelowej” konsystencji, która jest jak naturalny leczniczy okład dla żołądka i jelit – ochrania układ pokarmowy, zapobiega biegunkom i zaparciom, łagodzi objawy jelita drażliwego i wspomaga trawienie. Kleik z siemienia pity na czczo polecany jest na wrzody, działa na żołądek osłonowo, pomaga usunąć złogi, zapobiega refluksowi i przyspiesza metabolizm. To drogocenne panaceum na wiele schorzeń układu trawiennego. Nasiona siemienia lnianego możesz też dodać do ulubionego jogurtu, zmiksować z płatkami owsianymi i owocami w formie pysznego, odżywczego koktajlu albo dodać do warzywnej sałatki.

Płaski brzuch i bez wzdęć nawet po obfitym posiłku - oto moc nasion chia

Niepozorne, małe czarne diamenciki – ziarenka chia to doskonałe źródło białka, które syci żołądek na dłużej, zapobiega napadom głodu i podjadaniu oraz wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej. To nasiona cenione również za bardzo wysoką zawartość błonnika oraz imponującą ilość wapnia – jego zawartość w chia jest zdecydowanie wyższa, niż w większości produktów mleczarskich!

CO W SOBIE MA?

  • Białko
  • Błonnik pokarmowy
  • Mangan
  • Kwasy tłuszczowe omega-3
  • Wapń
  • Magnez
  • Fosfor
  • Witamina B3 (niacyna)
  • Witamina B1
  • Potas

Zdrowe naturalne Siemię lniane

nasiona chia

Nasiona chia najlepiej wypróbować w wersji na słodko - idealnie sprawdzają się w deserach, koktajlach, jogurtach i puddingach. Szybki pomysł? Proszę bardzo: połącz mleko kokosowe z miodem i wiórkami kokosowymi, dodaj do całości garść nasion chia i odłóż deser na 40-50 minut do lodówki, by stężał. Pysznie, sycąco i odżywczo! A do tego bardzo niskokalorycznie.

To bardzo dobry wybór dla Twojego brzucha, zdrowia i sylwetki przede wszystkim dlatego, że nasiona chia uznawane są za najlepsze źródło błonnika na świecie! Dzięki włóknom roślinnym pomagają utrzymać prawidłową florę bakteryjną jelit i działają jak miotełka, która dosłownie wymiata z układu pokarmowego wszystkie zalegające złogi. Uwalniają od wzdęć i zaparć, pomagają schudnąć i zachować płaski brzuch, zmniejszają apetyt i skutecznie łagodzą bóle brzucha - np. po przejedzeniu. Wprowadź nasiona chia do swojej codziennej diety i przekonaj się, jak szybko pokochasz desery, koktajle i puddingi z czarnymi kuleczkami mocy – a Twój żołądek będzie nasycony i zadowolony.

POGOTOWIE ŚLIWKOWE - na ból brzucha i zaparcia

Suszone śliwki słyną z fantastycznego działania naturalnie usprawniającego perystaltykę jelit – i rzeczywiście w tej kwestii nie mają sobie równych! Są rewelacyjnym dodatkiem do wypieków, deserów, śniadaniowego muesli, możesz sięgać po nie także jako po samodzielną, zdrową przekąskę, albo zrobić z nich aromatyczny napar. W każdej formie wspomogą pracę układu pokarmowego i doskonale ochronią Twoje jelita.

CO W SOBIE MA?

  • Pektyny
  • Beta-karoten
  • Błonnik pokarmowy
  • Magnez, potas, miedź, bor
  • Związki fenolowe
  • Witamina C
  • Witamina K
  • Witamina B6

Zdrowe naturalne Siemię lniane

Suszona Śliwka bez pestki

Miękkie, pyszne i słodkie suszone śliwki to świetny zamiennik kalorycznych przekąsek - warto zjeść ich przynajmniej 4-5 każdego dnia, by poprawić trawienie, uregulować rytm wypróżnień, pozbyć się wypukłego brzucha i wzdęć oraz naturalnie oczyścić jelita. Włącz je do swojej diety, aby zapobiec zaparciom, bólowi żołądka, a także wspomóc pracę wątroby. Czy wiesz, że suszone śliwki zalecane są na niedrożność jelit i że spowalniają wchłanianie glukozy do krwi? To naturalne, niezwykle skuteczne antidotum na wszelkie schorzenia jelitowe i problemy żołądkowe - sięgaj po nie jak najczęściej, a Twój brzuch z pewnością przestanie się buntować

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl